poniedziałek, 2 maja 2016

Rocznica bloga

      Nie wiem dlaczego, ale ubzdurałam sobie, że bloga zakładałam 3/4 maja. Wchodzę sobie dla pewności i takie "Mamusiu, to już dzisiaj?". Byłam/jestem w szoku, bo w zasadzie w ogóle nie czuję, że minął aż rok od wydania pierwszego rozdziału INUB, a co za tym idzie i powstania bloga. Ciągle czuję się w tym nowa, co jest odrobinę zabawne ;D
      W każdym razie czas na jakąś mowę, chociaż nigdy nie byłam w tym dobra... Muszę Wam wszystkim serdecznie podziękować za 12 miesięcy wspierania, czytania, komentowania i wszystkiego, czego tutaj doświadczyłam. To był naprawdę fajny czas dla mnie i mam nadzieję, że i dla Was. Powstało tutaj wiele opowiadań, jedne lepsze, drugie gorsze, niemniej zawsze je czytaliście i nawet jeśli coś się Wam nie podobało, to cieszyłam się, że jakiekolwiek emocje to w Was wywołuje. Swoją drogą... Właśnie wybiło 200 000 wyświetleń, co jest dla mnie szokiem, aż musiałam sprawdzić dwa razy, bo to takie WOW. Kiedy? Jak? Co gdzie?  Dziękuję Wam wszystkim bardzo mocno. Czytelnikom, krytykom, hejterom oraz Neko i momochan za to, że mi pomagają i tu piszą.
Ostatnie tygodnie były pełne zmian (wowx2, nowy szablon, nowi ludzie, koniec INUB), ale myślę, że wszystko jest tak, jak powinno. Mam nadzieję, że ten rok nie będzie ostatnim i nadal będziecie chętnie czytali opowiadania, które z dziewczynami będziemy tutaj wrzucać.


I NAJWAŻNIEJSZE! KONKURS ROCZNICOWY!
    Postanowiłam zrobić coś trollowego, w stylu tego bloga, tak więc zadanie będzie polegało na napisaniu wierszyka! Każdy chyba zna "Jiminem być", tak więc kojarzy "Odę do Ciastka" czy godne "Klanu" "Życie życie jest metaforą, Hope chce ruchać, ni ma kogo (...)". Chodzi mi coś w tym stylu. Nie musi być to długie. Nawet 4 linijki będą okej, ma być zwyczajnie śmiesznie i rakowo. Możecie wzorować się na opowiadaniach, odnieść się do jakieś historii, byleby było to związane z BTS albo blogiem ^^ Im głupsze, tym lepsze.
     Co do nagród: niespodzianka, jednak kpopowa i związana z BTS, więc możecie być spokojni. Koszulka, może jakaś oficjalna karta? Przy wynikach podacie mi biasa, a ja zorganizuję mały podarunek, który powinien trafić w Wasze gusta ^^ Poza zwycięzcą wyróżnimy też kogoś czymś drobnym.
    Konkurs będzie trwał 2 tygodnie, więc do 16 maja do godziny 23:59 możecie przesyłać w komentarzach swoje wierszyki.

     Co do bardziej 'twórczej' opcji... Do czwartku zbieramy zgłoszenia na króciutkie opowiadania/scenki z dowolnym pairingiem. Napiszcie o kim chcecie miniaturkę i jakie słowa/zdania muszą być tam uwzględnione, a my po zakończeniu eventu zabierzemy się za pisanie!


Mam nadzieję, że dołączycie do zabawy, bo w sumie nikomu to nie zaszkodzi, a warto coś dostać ^^
Jeszcze raz w imieniu całej naszej blogowej ekipy dziękuję za ten cudowny rok <3

Kocham Was mocno <3
~~Reiczel




18 komentarzy:

  1. Gratuluję!! Ma love wśród blogów obchodzi taki jubileusz, no no! Gratki u owacje na stojąco ~ ^^
    Życzę powodzenia wszystkim, którzy zgłaszają się do konkursu! Sama niestety tego nie zrobię ale z moim "talentem" nawet nie zamierzam, bo zamiast śmiesznie byłoby żałośnie...
    Jeszcze raz Happy Birthday!
    Weny ~
    Kiri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jest jeszcze druga opcja! Poza tym kto wie, może tkwi w Tobie ukryty talent do śmiesznych krótkich opowiadań? Moim zdaniem warto spróbować :D

      Usuń
    2. Uh, no dobra, przekonałaś mnie XD
      Ale za załamanie nad moją os odpowiadać nie bd xp

      To może zacznę od drugiej opcji^^
      Nikt w sumie nic nie napisał o limicie pomysłów, więc ja mam nawet 3^^:
      1. YoonMin
      "- Jakim cudem, ten rudy lis, był w stanie zjeść 3 paczki kociego żarcia i rozwalić kanapę w ciągu pół godziny?!"
      2. JiKook
      "- Tatusiu, wytłumaczysz mi, co to znaczy być dorosłym?
      - Oczywiście maleństwo. Tatuś zaraz Ci nawet to pokaże, Jiminie..."
      3. NamJin
      "3 razy kiedy to spaliłem koszule prasując ją"

      Może to nic oryginalnego ale mimo wszystko mam nadzieję, że spodoba się wam chociaż jeden z pomysłów i go rozwiniecie ~

      Spróbuję również wystartować w konkursie:
      "Gdy miałem 20 lat,
      Usłyszał o mnie Suga,
      Chciałem by wziął mnie na blat,
      A ja czekałem niczym jego sługa.
      Czekałem na jego ruch,
      Patrząc w jego oczy,
      Mając już namiocie jako dobry zuch,
      Usłyszałem, że jestem przeuroczy.
      Wtem wydarł się Rapcio,
      Że pizza już na nas czeka,
      Doszedłem w rękę gapcia,
      I tak skończyła się moją męka."

      ^Przepraszam za to... miało być fajnie no ale cóż, skoro już napisałam to nie usunę.

      Jeszcze raz powodzenia wszystkim innym i dzięki za konkurs!^^

      Kiri

      Usuń
    3. Czyli spodobało się? Oo
      Eh... oczywiście literówka się musiała wkraść (durna autokorekta =.= ) - miało być "namiocik" zamiast "namiocie".

      Usuń
    4. Ej! Sama napisałaś, że im głupiej i rakowo tym lepiej! A po wymienionych przykładach raczej nie można było się spodziewać czegoś wzniosłego i pouczającego xP

      Usuń
  2. 100 lattttt, 100 latttt, niech żyje, żyje nam!
    100 latttt , 100 lattt niech żyje, żyje nam!
    Jeszczeee razzz, jeszcze razzz, niech żyją żyją nam!
    Niech żyją nam!
    A kto?
    Autorki blogaaaa Reiczel. Blogsopt ( Tak, zawsze robię literówki w waszych nazwach, więc wolę nie wymieniać)
    Ale doceeniammm wasząąą pracę i kocham was <33
    I muszę kończyć, bo gardło mi się już zdarło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już rok x.x Chociaż co ja tam mogę wiedzieć, bloga czytam od kilu miesięcy, a szkoda chciałabym być jednym z tych pierwszych czytelników *^* No dobra, ale nie po to tu jestem. Jestem tutaj, bo chciałam podziękować za wspaniałe chwile, wybuchy śmiechu (Jiminem być) czy płaczu (Koniec INUD, moje dżikóki ;___;). Ale nie żałuję żadnego przeczytanego tutaj fika. Kocham ten blog i podziwiam Was autorki tego bloga, że poświęcacie swój czas i publikujecie swoje prace, dzięki czemu mogę poczytać naprawdę genialne opowiadania. Życzę Wam owocnej współpracy, weny i przede wszystkim miłości i chęci do pisania ❤
    Pozdrawiam,
    Ciocia Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Rok działania i 200 tyś wyświetleń to wielki sukces (zazdroszczę bardzo :')) Mam nadzieję, że będziecie się nadal tak pięknie rozwijać i podbijać serca czytelników ^^
    Mam małe życzonka jeśli chodzi o krótkie opowiadanka:
    1. Yoonkook
    "-Jungkook wyduś to z siebie. Czego tak naprawdę się boisz?
    - Odtrącenia - szepnął prosto do mojego ucha."
    2. Jikook
    "- Nie zasługuję na ciebie - odparł młodszy uśmiechając się przez łzy."
    CO DO WIERSZA... SKORO PRAGNIECIE RAKÓW... Starałam się ^^ Wybaczcie wszelkie literówki i interpunkcję i proszę z dystansem ;-;
    Tytuł: Oda do JungKooka
    Och Jungkookie,
    Zjebane byłoby z ciebie Rookie...
    Nie martw się mały,
    bo i tak wszystkich rączki by cię brały.
    Twój taniec jest bez skazy,
    a twarz różne ma wyrazy.
    Twój uśmiech sprawia,
    Że moje rozważania,
    Nabierają rytmu wręcz szalonego,
    Jak twoje głupawki w towarzystwie Hobiego.
    Jednak piękny jesteś wręcz nadmiernie urodziwy.
    Twoje krocze wszyscy bardzo dobrze widzimy.
    I zanim ARMY zerwą z ciebie koszule,
    Pożegnaj się kochany z Jiminem czule.
    Tylko wiedz, ze ten chłopak ma oczekiwania,
    bo jeszcze Suga został mu do wyruchania...
    Nie zapominaj też o paringu Taekook,
    Bo cię V wywali na bruk.
    Kocham Cię Jungkookie i mam nadzieje,
    Że zaczekasz aż skończę czytać VMina dzieje.
    Kto uczuciem darzy silnym bliskiego,
    Ten nie zostawi go nigdy samego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Morał tej ody jest pewnie wam znany,
    Kookie poczekaj na mnie kochany...
    A NIE BĘDZIESZ ŻAŁOWAŁ ^^

    STARAŁAM SIĘ I DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ XDDD



    OdpowiedzUsuń
  5. Pairing : ktokolwiek z namjoonem
    "Namjoon: Kiedy zdecydowales ze chcesz zostac gwiazda?
    Ktos: kiedy dowiedzialem sie ze chcesz robic wywiady z gwiazdami
    Namjoon:dlaczego?
    Ktos:Bo wtedy zwracalbys na mnie duzo uwagi"
    ...czy cos takiego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Elo Suga
    Rozkładaj uda
    Jimin do Ciebie mruga
    Zaraz poleje się wóda
    Kook na dżem Cię przerobi
    A śmiać się będzie Hobi
    On nie ma kołnierzyka
    A w tle leci muzyka
    Nikt Ci nie pomoże
    Utoniesz jutro w jeziorze
    Posłał Ci uśmiech podejrzany
    Zaraz będziesz bez piżamy
    Dobrze się to nie skończy
    Obyś nie był z nim w ciąży

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ten.. ja napisałam wierszyk/życzenia z okazji tego roczku. ^*^

    Suga prosi,nie odmawiam
    Takie słowa Wam zostawiam:

    Co by blog miał tyle swagu
    Jak Chimowi brak jest jamu

    By historie niczym z bajki
    Biły w serca nam jak z bańki.

    By je sam Andersen chwalił,
    Rapmon przy nich już nie walił..

    Niech blog działa prężnie, zdrowo
    Kookie za to płaci srogo!

    Aż mu tyłek żal już ściska
    A nie, sorry, Chim się wciska.

    Ja się zmywam też cichaczem.
    Czas zabawić się z Viniaczem.

    Bo to Wasza cud rocznica
    By to uczcić- jajecznica!

    Ale jeszcze zanim pójdę
    Strzelę Wam tu jedną bujdę.

    Chociaż to nie kłamstwo żadne
    Jeszcze nie raz do Was wpadnę

    Chcąc poczytać coś o Hope-
    Dzięki Wam to będzie Dope.

    I na koniec po raz drugi
    Przekazuję słowa Sugi:

    Tak jak księżycowa pełnia
    Niech Wam Jin marzenia spełnia!

    Nie wiem czy się kwalifikuje do konkursu, ale yolo. Gratulacje tego roku i oby było ich więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ah a ja jak zwkle spóżniona.. wiem o poście od tak dawna, wierszyk mam od ponad tygodnia po czym w końcu postanowiłam go dodać dzisaj a tu... po terminie :P ja nie moge z sb.. doobra mniejsza i tak jest słabe xD ale kurczee noooo czemu ja go nie dodałam wcześniej *cry in spanish* T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz dodać jeszcze dzisiaj ^^ Dopiero za tydzień będziemy wybierać :)

      Usuń
    2. przepraaaaaszaaam za mojeee nieogarnięęęęęęęcieeeeeee T^T
      mam nadzieje że mi wybaczysz unni ;-;
      no to ten... moje dzieło:
      ekhem *przepraszam*

      "Koszmar Jina"

      Park Jimin pewnego czasu
      gdy Suga poszedł do lasu
      nudził się niemiłosiernie
      nie chciał czasu spędzać biernie
      więc po dormie się przechadza
      trochę hyungom poprzeszkadzać
      i dongsaengom rzecz to jasna
      gdy natrafi się okazja
      więc od razu tak pomyślał
      "gdzie jest Hope żebym go wyśmiał?"
      w kuchni, szafie, mikrofali
      wszystko perfumami wali
      perfumami marki Hobi
      lecz gdzie Hobi? i co robi?
      brak Hobiego go przytłacza,
      idzie więc szukać Viniacza
      no a Viniacz, morda krzywa
      PEWNIE Z HOBIM SIĘ UKRYWA!
      na tanecznej siedzą sali
      ćwiczą ruchy bioderkami ;-;
      więc Jim zaraz zdanie zmienia
      idzie poszukać lidera!
      w szafie cicho, w kuchni pusto
      może w korytarzu usnął?
      nic się nie psuje, nie rozpada
      po angielsku nikt nie gada
      może ktoś do uprowadził?
      radość na ten dorm sprowadził?
      lepiej dla dobra zespołu
      żeby siedział w swym pokoju
      tam więc rusza nasz Jiminie
      nie marnuje ani chwili
      gdy przed drzwiami pewny staje
      prawie zawału dostaje
      bowiem dziwne słyszy dźwięki
      ni to jęki...? ni to stęki...?
      więc spogląda w mały otwór
      krzyczy: "CIASTECZKOWY POTWÓR!"
      (a ten otwór, rzecz to jasna,
      to od klucza dziurka ciasna
      nie jedyna, mówiąc szczerze
      dziurka w Jimina karierze
      do której chętnie zagląda
      lecz to co w innych ogląda
      nawet w połowie nie może
      równać się z widokiem w tej norze)
      nagle słyszy trzask za sobą
      Yoongi zamknął drzwiczki nogą
      i karcącym wzrokiem mima
      patrzy srogo ma Jimina
      ten się skulił, spuścił głowę
      manto ma już zapewnione
      jednak Min, dziwnie niemrawy
      mówi: dołączmy się do zabawy!
      i kopniakiem drzwi otwiera
      nie obchodzi to lidera
      nie przestaje zabaw z Kookiem
      mimo że Min wlazł tam z hukiem
      Jimina na dywan rzucił
      nikt tym faktem się nie smucił
      gdy już miał zdjąć mu koszulkę
      powitali nową dwójkę
      Hope i V, cali spoceni
      (nie wiedząc że prywatność się ceni)
      wbiegli do jamy potwora
      nie tej jamy co myślicie
      (chociaż Hobi chciałby skrycie)
      wkroczyli pewnie do pokoju
      co nie przeszkadza zbyt nikomu
      i zaczęli swe zabawy
      już bez najmniejszej obawy
      że ktokolwiek ich przyłapie
      teraz kto ich niby złapie?
      tak więc już po kilku chwilach
      wspólna gra się rozpoczyna.
      Jin podrywa się z posłania
      czapka oczy mu zasłania
      ściąga ją szybko i w kąt rzuca
      ze snu szybko się ocuca
      ze snu? z koszmaru! jakich mało!
      co się z jego mózgiem stało?
      że takie obrazy chore
      narodziły się mu w głowie?
      szybko z łóżka się podnosi
      od tych wizji aż go nosi...
      dzieciom musi się pokazać
      żeby resztki snu wymazać
      zbiega na dół, do salonu
      jednak nie ma tu zespołu
      nagle słyszy głośne "tato!"
      nic już nie poradzi na to
      prawie dostał zawał serca
      jednak ciekawość go skręca
      wie, że tego pożałuje
      ale powraca na górę
      i przez szparę w drzwiach zagląda
      WIĘCEJ NIE CHCE NIĆ OGLĄDAĆ
      Jikook...? Vmon...? SuHope...? Kurwa mać!
      "lepiej pójdę dalej spać......"




      KONIEC :D
      jak tak przeczytałam znowu to chyba nie jest takie złe, ale nie mi to oceniać. Nie mniej i tak przepraszam ;;;;

      Usuń