sobota, 7 listopada 2015

WAŻNE - KONIEC INUB - KONKURS






Jeju. W tym momencie nie mogę zapanować nad feelsami, bo właśnie wyskoczyło mi ponad 100 000 wyświetleń. STO TYSIĘCY. JESU SHISUSIE. Jak to w ogóle możliwe? Kiedy? Jak? Gdzie?
Jeju. Jeju. Jejuuuuuuuuu. Niech Park Jimin ma mnie w opiece, bo zaraz padnę na zawał!
DZIĘKUJĘ.
DZIĘKUUUUUJĘ.
Tak bardzo Wam wszystkim dziękuję, bo to tylko Wasze wejścia, bo moich nie nalicza, więc tym bardziej mnie to cieszy!
Teraz piszę jak idiotka, ale musicie mi to wybaczyć, bo kiedy w maju zakładałam bloga, to nie sądziłam, że kiedykolwiek w życiu dobiję do takiej liczby. To wykraczało poza moje fantazje i wyobrażenia.
Tak bardzo się cieszę, że przyjęliście moje opowiadania, że mnie wspieraliście i pisaliście tyle pięknych, kochanych i motywujących komentarzy. Naprawdę wiele to dla mnie znaczyło i znaczy. Piszę też rzecz jasna dla siebie, ale ten blog nie miałby sensu, gdyby nie Wy, bo jednak to dla Was to wstawiam i miło mi, że Wam się teksty podobają i wracacie czytać kolejne.
Achhh. Nie wiem co pisać. Moje feelsy są większe niż te Jimina, gdy dopadł się do Ciastkowej Nory, w to coś, sami zresztą wiecie!

Kocham Was <333333333


Z racji więc tego, że dobiliście do tak pięknej liczby, postanowiłam zrobić malutki konkursik, który rzecz jasna związany będzie z ulubionym opowiadaniem większości tutaj - I need U boy. Zostało już naprawdę niewiele wątków, seria się kończy, a że zakończenie ciekawi chyba każdego, to postanowiłam zaprosić Was do zabawy!

O co chodzi?

Stwórzcie ranking pairingów! Nie chodzi o te najbardziej lubiane, a o te, które mają największą szansę na szczęśliwy koniec w INUB. Na pierwszym miejscu umieśćcie parę, która według Was na pewno będzie szczęśliwa w ostatnim rozdziale, na drugim tę nieco mniej i tak aż do czwartej, która waszym zdaniem będzie nieszczęśliwa, albo tylko odrobinę jej się uda.

Tak. Pary są cztery, jednak ich nie wymienię, bo jestem trollem i mendą ;D Pomyślcie, przeanalizujcie szanse i wytypujcie!
Osoba, która idealnie trafi rzecz jasna wygra.
Co będzie nagrodą? Nie mam do zaoferowania zbyt wiele, tylko opowiadania, jednak stwierdziłam, że zamówienia są dość nudne, więc nie ma to sensu.

Na moim blogu pojawiło się wiele tekstów - dłuższe serie i one-shoty. Niektóre zakończyły się szczęśliwie, inne niezbyt. Zwycięzca może poprosić o kolejną część jednego, wybranego opowiadania, które jest już zakończone (więc Paradise lost i In Danger się nie zaliczają).
Chcecie wiedzieć co się stało z V w Hug me? Może interesują Was dalsze losy jednej konkretnej pary z INUB? Macie wybór! I tak, INUB też się zalicza. Możecie wybrać jednak tylko parę, która na końcu będzie razem, ewentualnie można poprosić o tekst o przyjaźni, dzieciństwie etc.. Nie napiszę kontynuacji INUB z pairingiem NamJin przykładowo ;)
Jeśli nie interesuje Was żadna z par z moich opowiadań, to rzecz jasna mogę napisać Wam opowiadanie na zamówienie, chociaż sądzę, że raczej coś Was tam zastanawia i chcielibyście się dowiedzieć, czy się im uda, czy nie.



Nie jest to jakiś trudny konkurs, możecie nawet strzelić, więc zachęcam do wzięcia udziału ;)
Na odpowiedzi czekam do wydania 48 rozdziału INUB. Gdy go dodam, wtedy nie pryzmuję już odpowiedzi ;)

Gdyby kilka osób trafiło, w co wątpię (będzie śmiesznie haha! Wszystko już zaplanowałam), to wezmę pod uwagę odpowiedzi na te pytania, więc fajnie, jakbyście na nie odpowiedzieli.

1. Czy Twoim zdaniem V i Hobi wrócą do siebie?

2. Jak V zareaguje na wieść, że Hobi mógł mieć związek ze śmiercią jego matki? A może w ogóle się o tym nie dowie?

3. Jimin będzie w stanie zapanować nad braterską miłością do Tae, czy jednak JK tego nie wytrzyma?

4. Yoongi się uspokoił, czy znowu coś spieprzy?

5. Co tam u mamy Ciastka?

Za każdą odpowiedź można dostać 2 punkty. Jeśli nikt nie trafi z rankingiem, to będę dawać po 1 punkcie za poprawne miejsce i podliczać razem z tymi. I spokojnie - dajcie się ponieść fantazji! To tylko zabawa ;)

Wyniki oczywiście poznacie przy okazji ostatniego rozdziału opowiadania, to raczej dość logiczne.




Całuję!!!! <3

14 komentarzy:

  1. Może najpierw mój ranking? :)
    1. Namjoon i Jess (wielkie love story)
    2. Jin i Suga (Tak zakochani w sobie bez pamięci, ale jednak Suga po uszy zakochany w młodszym. Czy miłość przechodzi tak szybko, a może Seokjin jest tylko pocieszycielem? Mimo wszystko myślę, że im się uda).
    3. Jimin i Jungkook (Z nimi to zupełnie inny temat. Jimin jest zapatrzony w Ciastko, ale raczej nie zrezygnuje z przyjaźni z Tae o co z pewnością będzie sporo kłótni. Kookie jest jeszcze młody to jego pierwsza miłość, więc nie liczę na długi związek.
    4. V i Hoseok (Nie wyobrażam sobie, że kiedykolwiek mogą sobie wybaczyć. Mimo wszystko najbardziej im kibicuje i podejrzewam, że jednak nie skrzywdzisz swojego UB). Odpowiedz na twoje pytania ;)
    1. To bardzo trudne pytanie. W normalnym życiu raczej ich związek nie miałby szans, ale bardzo bym chciała żeby byli razem i przypuszczam, że będzie szczęśliwe zakończenie, ale jednak muszę odpowiedzieć NIE.
    2. Podejrzewam, że wszystko zostanie wyjaśnione i to będzie tak zwany gwoźdź do trumny ich miłości.
    3. i tu jest pies pogrzebany. Sądzę, że Jungkook w złości zostawi Jimina i nie zdziwiłabym się gdyby ten szukał pocieszenia u Tae...
    4. Yoongi... mój ukochany <3 mam nadzieję, że będzie grzeczny. jednak ciągle mam w głowie, że uczucia do V odżyją i będzie się męczył w związku z Jiminem ponieważ wydaje mi się odpowiedzialny i nie będzie chciał skrzywdzić starszego.
    5. Kobitka zostawi męża i będzie szczęśliwie żyć z synem ;)

    nigdy nie napisałam u Ciebie tak długiego komentarza, ale tak pragnę jakieś opowiadanko od Ciebie <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak wiem, że w nic nie trafię, ale kit xDDD

    1. Nam i Jess
    2. Suga i Jin
    3. Jimin i Tae (tak ja wierzę, że ta braterska miłość zmieni się w coś innego! xDD]
    4. Jungkook i Hobi? ( nie jakoś w to nie wierzę, ale oni tylko zostali xDDD Będą nieszczęśliwą parą. ]

    A teraz odpowiedzi na pytania...

    1. Nie... po takim czymś nie. Ani Jimin ani Yoongi na to nie pozwolą, a poza tym... Hobi chyba też się odetnie.
    2. Moim zdaniem on się o tym nie dowie. Albo jeśli tak to dalej będzie uparcie kochał Hobiego.
    3. Będą się o to kłócić, a ostatecznie Jimin wybierze Tae.
    4. Pewnie coś spieprzy, ale i tak wróci do swojego Jina :3
    5. Kobieta zostawi męża i będzie pomagać synowi po zerwaniu ze swoim chłopakiem.

    Łeeeeee wiem, że i tak nic się nie zgadza, ale co zrobisz xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to nie mam zielonego pojęcia jak skończy się INUB, serio. W sumie nic dziwnego, ale jest to cudowna seria, która wzbudziła we mnie tyle cholernych emocji. Tyle razy nie mogłam się ogarnąć i płakałam jak dziecko, dostałam piłką w łeb, wyszłam z historii, żeby popłakać w szkolnym kiblu, przez cały dzień praktyk myślałam o seksach Jina i Yoongiego na stole, prawie wpadłam pod samochód przechodząc przez ulicę i przy okazji czytając *to serio niebezpieczne*
    Dlatego pomyślę trochę nad tym.
    Pary:
    1. Na sto pro będzie to Nam i Jess, oni zawsze mieli taki cudny związek. Wieśniak Namjoon i Jessica, która jest w sumie mężczyzną w tym związku.
    2. Yoonjin.............raczej tak, bo w sumie u nich zaczęło się ukłakać, nie widzą świata poza sobą. Mimo, że tak bardzo hejciłam ten paring, teraz tak bardzo go lof w tym ff.
    3. Kukson *jak ja go hejt* i Jimin. I tutaj w sumie trochę schody się zaczynają, bo mieli ostrą kłótnię i trochę się obawiam. Jimin napraw to! Tae to tylko przyjaciel, Ciastek musi to wiedzieć.....boję się też, że to jest młodzieńcza, ulotna miłość, w końcu Kook to gówniarz. I tak liczę, że będzie oki.
    4. Tae i Hobi, tu szans pewnie nie ma. A tak serio to w pewnym momencie nawet myślałam, że oni będą razem, taki zwrot akcji. Mógłby być, ale byłoby dziwne. Oboje sie cholernie boją i jednocześnie kochają. To smutne.
    Ja Ci kiedyś mówiłam, że i tak będzie cudownie nawet jeśli pozabijasz większość, ważne, że Ty to napiszesz.
    Dalej; pytanka
    1. Chuj. Nie wiem. Wątpie, nie wrócą, przecież to co zrobił Hobi jest okropne i powinien iść do więzienia. Tae ma za słabe nerwy, nienienie. Nie będą razem.
    A może?
    ............................czuje pustkę myśląc o tym
    2. Hmm, nie rzuci się z pięściami ani nic. Raczej by stał w szoku i nie mógłby się poruszyć. Z drugiej strony myślę, że jeden z nich umrze i sie nie dowie, chyba, że (jak Tae przezyje) potem od kogoś, albo jakiś list...hmhm
    3. Ta braterska miłość mnie przeraża pewnie tak samo mocno, co Kuksona, ale zapanuje, bo Ciastek to jego miłość. Nawet jeśli coś by czuł do Tae, to nie ma szns, żeby on to odwzajemnił. Mimo wszystko będzie jikook *fufufy, ale tu go lubię*
    4. Yoongi może coś odpierdolić w najmniej odpowiednim momencie, ale nie zostawi Jina. Nie kocha Tae już. Jak brata, przyjaciela - oczywiście, ale nie jest to jego miłość. Jego miłość to osoba z którą pieprzy się na stole *pozdrawiam gofrownice*
    5. Mama Ciastka się ogarnęła, widać, że kocha synusia. Ja liczę na to, że ogarnie ojca, żeby nie marnował szans Kuksona na dobrą przyszłość. Niech sobie kobita znajdzie jakiegoś fajnego gościa, bo mi jej żal. Ktoś się musi nią zająć.
    Powiem tak
    Skoczę z dywanu jeśli się okaże, że:
    1. Kukson zrywa z Jiminem i ojciec nadal go kocha
    2. Jimin rozkocha w sobie Tae
    3. Jhope się zabije or wyjedzie or cokolwiek
    4. Będzie jakiś namjin bo Yoongi coś spieprzy
    5. A Jess zostanie starą panną z kotami.
    Kurde
    Może być wszystko; taegi, vmin, vhope......ooo albo jeszcze kookiemonster, bo w końcu Namjoon się Ciastkowi podobał, nie?
    Dość
    Napisałam, żeby nie było, że leniem jestem czy coś.
    Będzie zupełnie inaczej niż podałam, wiem to, ale w sumie wygrać nie muszę, bo wygra ktoś inny, a ja i tak tego shota/kontynuację przeczytam, nie musi być speszyl dla mnie. Więc nic nie tracę a i tak zyskam.
    Okok, rozpisałam się
    Mam nadzieję, że jesteś zadowolna.
    Buziaki~(^з^)-♡
    ~yula
    Ahhhh
    I spam
    Nie wiem po co
    A
    Na lepsze pisanie:
    ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡ ♥♥♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahha jako, że na bank nie trafię bo mój mózg nie myśli w tych kategoriach, to zrobię ranking najbardziej abstrakcyjnych par na jakie wpadłam, i najdziwniejszych parningów. Tak ło dla zabawy :D
    1. HopMin- hahahaha dwóch samców alfa, nawet sb tego nie wyobrażam ale niech będzie XD Zawsze mówili na siebie, że sa idiotami nie xD
    2.Vkook - o ja, już to czuje jak Kookie z zazdrości o Jimina cały wkurzony idzie se z V porozmawiać XD
    3.Jin i Suga- no niby im było dobrze razem xDDDD
    4. Nam Jess - skoro Nam to heteryk to trudno go do kogo innego XD

    A na pytania już odpowiem na serio ;ppp
    1. Nie. XD
    2.Oczywiście, mu wybaczy :D Dobroduszny V
    3. Jimin przegnie, na pewno :D
    4. Spieprzy
    5. Niezależna super kobieta, która się w 100 procentach ogarnie :D

    Co ja tu napisałam xDDD Ale zabawnie musi być, no nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty tu mówisz o swoich feelsach, a moje są tak samo wielkie, jak Twoje ( o ile nie większe!) Przechodząc do konkursu:

    1. Suga i Jin- 2 kochane cukiereczki, które będą razem szczęśliwe i przeżyją wspólnie trudne chwile.
    2. Rap Mon i Jess- na drugim miejscu, bo coś czuję, że Nam się zacznie buntować.
    3. V i J-Hope- jestem optymistką. Podejrzewał, że Tae wybaczy swojemu hyungowi wszystko.
    4. Kookie i Jimin- dopiero na czwartym, gdyż, iż, ponieważ, Jung nie wytrzyma i wygarnie wszystko Parkowi. Wku**i się na niego, ale przebaczy mu i dalej będą razem.

    Pytania:
    1. Myślę, że tak. V jeste bardzo w Hobim zakochany i raczej nie potrafiłby go ot tak zostawić. Oczywiście Mr. Nadzieja, będzie się opierał, ale zda sobie sprawę, że nie może żyć bez Aliena.

    2. Hobi sam mu się wygada. Chłopak będzie załamany.

    3. JiMin nie panuje nad tym teraz, co oznacza, że już się nigdy nie nauczy nad tym panować. Kookie będzie chciał się z nim przez to rozstać, ale ulegnie urokowi osobistemu Parka.

    4. Będzie chciał pomóc V zapomnieć o Hobim, ale nie uda mu się to. Jin raczej nie będzie zazdrosny, gdyż polubił Tae. Yoon raczej niczego nie schrzani.

    5. Odejdzie od męża. Zamieszka z synem. Będzie się chwalić przed koleżankami, że zna mamę JiMina. Będzie poświęcać Kookowi więcej uwagi.

    To chyba wszystko. Gratuluję Ci unnie tak wspaniałego bloga i tylu odsłon. Niech Ci się dalej wiedzie. Weny kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo jezuu... Tyle razy nad tym myślałam, ale wątpię, żebym trafiła XD
    To tak na początek: moje domysły na temat paringów XD
    1. Namjoon i Jess - to jest przecież pewne XD
    2. Jin i Suga - seksy na stole dalej krążą mi po głowie XD
    3. Jimin i Jungkook - mam nadzieję, że poza tą małą kłótnią w ostatnim rozdziale, dalej będzie tak jak wcześniej - słodko i puchato ;D
    4. V i J-Hope - ta para to wielka niewiadoma :/ Wątpię, żeby Jimin wogóle pozwolił Tae zbliżyć się do Hopisia, ale Taeś umie postawić na swoim i raczej jeszcze uda im się pogadać XD

    To teraz to, na co wszyscy czekali! Odpowiedzi XD
    1. Tak jak pisałam wyżej, nie mam pojęcia, ale raczej nie :( Moim zdaniem, Tae uda się jakoś pogadać z Hopim (w szpitalu, gdy już z niego wyjdzie, whatever XD), potem będzie ostatni pocałunek, ,,kocham cię", łzy obojgu i koniec :'( Ale po tobie to wszystkiego się można spodziewać XD
    2. Raczej Nadziejka sama mu powie, gdy już się spotkają, a V, jak to V, oczywiście mu wybaczy, bo uzna, że to nie było celowe. Jakoś nie widzę wrzeszczącego Taesia XD
    3. Hmm... Jimin to kolejna wielka niewiadoma XD Nikt nie wie, co w tej zajebistej główce siedzi~ Ale jak już muszę coś odpowiedzieć, to: myślę, że dalej będzie gadał o Tae (a ty weź się, kfa, ogarnij i powiedz Chimkowi jak to na prawdę wyglądało, bo jeśli tego nie zrobisz, to Kooka chyba coś strzeli .-.), a Kookie znowu pokaże swój stary charakterek, jednak chyba Chimek zrozumie i po kolejnej małej kłótni (i może przeprosinowym ruchanku? ^^) wszystko wróci między nimi do normy (^v^)
    4. Pewnie znowu będzie starał się pomóc V, ale tym razem raczej Jin nie będzie zazdrosny, bo sam dzieciaczka polubił, ale kto to tam wie XD
    5. Odejdzie od swojego, jakże kochanego, mężulka i zamieszka w domu, który chciała kupić dla Ciastka. Będzie starać się nadrobić wszystkie stracone dni z Kookisiem. Dalej będzie wielbić mamę Chimka. Będzie chwalić się przed koleżankami, jakiego to ma świetnego synka XD

    Jak to się mówi, ,,głupi ma szczęście", więc może coś jednak trafiłam XD

    Nie musisz dziękować. Tyle wyświetleń to wyłącznie twoja zasługa ^^ (i fchuj dużo twoich fanek, które co chwilę wchodziły na tego bloga, w tym ja XD)

    To teraz... SPAM MIŁOŚCIĄ!

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💕💛💚💝😻😻😻❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙💟💟💟💟💝💝💝💝💖💗💖💗💖💗❤💙💚💜💓💕💖💗💝💞💟

    ~ MinMin

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Jimin i Jungkook-no nie wierze, ze ciagle bylo tak uroczo, a tu na koniec dup i koniec, nie przezylabym tego przysiegam
    2.Jess i Namjoon-mysle, ze do siebie pasuja xD
    3.Suga i Jin-te seksy na stole....no mysle, zeby sobie dali rade
    4.V i J-hope-no nie wiem co do nich
    pytania
    1.nie, mysle, ze tae jest za slaby
    2.dowie sie i sie zalamie ok
    3.Jungkook to silny chlopak, musi dac rade!Jimin powstrzyma ta milosc dla ciastka
    4.spieprzy cos na pewno, ale do Jina wroci xD
    5.jestem na 99%, ze odejdzie od tego tyrana i bedzie chciala nadrobic czas z ciastkiem

    OdpowiedzUsuń
  8. To zależy od tego ile jeszcze planujesz rozdziałów jeżeli dwa, co w twoim przypadku wyjdzie na trzy to tak naprawdę wszystko może się wydarzyć jeżeli planujesz jeden to ciężko ci będzie walić aż tyle akcji.... chociaż w Don't make me fight w ostatnim ci się to udało mimo że spokojnie dałoby się opisać więcej i zrobić jeszcze jeden rozdział, ale to musiało się już skończyć.
    Mój ranking paringów wygląda tak samo jak osoby na samej górze:
    1. Jess x Monster (chociaż pokłócą się bo Jess będzie bronić Hobiego)
    2. Jin x Suga (Suga nie pozwoli Tae na bycie z Hobim i Jin się na niego za to wkurwi i pewnie się pokłócą ale się pogodzą bo Jin zq bardzo go kocha)
    3. Jikook (Przecież biedny Kookie będzie czuł się zdradzony co pewnie doprowadzi do zerwania ale w końcu za sprawą matki Kookie mu wybaczy bo w końcu wspaniały Park kocha swoje ciasteczko)
    4. V-Hopy i tu się zaczynają moje feelsy bo to jest mój ukochany paring a ty zrobiłaś tak że cierpią najbardziej... oni.... to jest niemożliwe żeby byli razem znaczy to jest moje największe marzenie, no ale jak no bo w końcu dowie się że Hobi miał wpływ na śmierć jego matki i będzie zły wkurzony nie będzie wiedział co myśleć o tym wszystkim jednocześnie będzie się cieszył że Hobi od początku chciał wszystko naprawić i będzie się nienawidzić za to że mu nie powiedział a Jiminnie będzie jeszcze bardziej go pogrążać mówiąc że Hobi o zło do tego będzie Suga który też tak będzie mówić i V pokóci się z Kookim o Jimina ale koniec końców jakoś to będzie czy będą razem nie wiem)
    Em myślę że na pytania odpowiedziałam tłumacząc paringi mama Kookiego będzie się sądzić o alimenty i pomoże mu odzyskać Jimina

    Łoł się rozpisałam a ja nigdy nie pisze komentarzy.... więc no ten tego przepraszam że mnie wcześniej nie było znalazłam twoje opowiadanie jakoś na początku sierpnia no i przeczytałam wszystko w dwie noce... więc postanowiłam się przywitać.... ;---;
    Powodzenia w dalszym pisaniu i no kocham Cię za te opowiadania i czekam na Paradise Lost bo zapowiada się bardzo dobrze i wgl no loffki for u~ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomijając fakt że ja nie myślę szablonowo i ty też a za każdym razem kiedy ja myślę że będzie po mojej myśli jak ja sobie wykminiłam a ty dowalasz coś 100 razy bardziej wyjekurwybistego więc nie wiem jak to będzie*zaczyna nucić Multiego* ale ranking zrobię
    1.YoonJin-znając Cukierka spierdoli wszystko w najmniej odpowiednim momencie ale miłość do Taesia zrobiła sie bardziej braterska a księżnisia za bardzo kocha swojego Króla Blatów i Gofrów z bitą śmietaną*popłakałam sie ze śmiechu again przypominając sobie tą scenkę *
    2 NamJess -ta dwójka pewnie najbardziej będzie się żreć bo Jess stanie po stronie Hobisia ale mam taką cholerną NADZIEJE że oni i tak już są jak stare małżeństwo więc będą razem bo nawet jak sie pokłócą to do siebie wrócą.Tylko Jjess jest w stanie wytrzymać z tym wieśniokiem a on nie wytrzymał by bez Jess
    3-4 Tutaj poprostu nie wiem AGAIN.Wydaje mi sie że Ciastko nie wytrzyma poprostu i jak to zwykle z pierwszą miłością bywa kopnie Chim Chima w jego przezajebistą dupę (choć tli sie płomyk nadziei że kook do niego wróci dlatego ląduje na 3 a nie 4 miejscu ale w następnym punkcie uzasadni sie jeszcze dla czego)
    4-No oczywiście kto jak nie mój UB i Alien muszą cierpieć najbardziej .Znając ciebie skrzywdzisz swojego UB i mu nie popuścisz.Opcje są tylko trzy.Hobi nie wytrzyma i sie zabije nie chcąc skrzywdzić taesia lub nie wytrzymując napięcia i potem dopiero taeś sie dowie o powiązaniach Hobiego ze śmiercią jego matki.2 -Kosmit dowiaduje sie o wszystko i popełnia samobójstwo(mega nie prawdopodobne)
    3-Vmin pełną mordą sie pojawi i zrobi łubu-du w pizdu po hobisiu!
    DałamJikooka na 3 miejsce bo jest o wiele większe prawdopodobieństwo że będą razem niż Vhope'y które chyba jasne że skończą sie na 90% Dead Endem Hobisia(albo tae nie wytrzyma i sie zabije z żalu po hobim)
    0 Jakiejkolwiek gramatyki i interpunkcji w tym komentarzu.Widzisz do czego mnie doprowadzasz?Weny przed zakończeniem tego pełnego feelsów CUDU.

    OdpowiedzUsuń
  10. Teorie spiskowe xD jak ja kocham teorie spiskowe. No to już wczoraj widziałam ten post i wczoraj rozkminiałam i zapisałam sb to wszystko w notatniku a wczoraj to jeszcze były takie emocje że raczej nie licz na logiczną sensowną wypowiedź xD i stwierdzam że bardziej napisze co chciałabym żeby było a nie to co myślę że się wydarzy ale ćśśśś..
    No to parringi:
    1. Namjoon i Jess- tu nie może się popsuć, proszę nie ><
    no ale nie ważne co się stanie, oni będą razem. Na 100%
    2. Jikook. O tym rozpiszę się troche później :3
    2. Suga i Jin. Nie ma opcji.. To ma być szczęśliwa para
    2. Vhope. Musi być okej!
    jakby co to specjalnie trzy pary są na 2 miejscu bo ja chce żeby wszystkim się udało xD ale teraz to ja tak myśle, że skoro od kilku rodziałów mniej więcej było wiadomo kto będzie z kim to teraz strasznie namieszasz. Prosze nieee... Umre :')

    1. Tak! Wrócą! Będą! Muszą! Ogólnie to mam taką teorie że Hope powie ojcu o gwłacie, jego ojciec będzie chciał to zatuszować, więc on się sam zgłosi na policje, ale V nie wniesie oskarżeń więc go nie zamkną... Oni muszą być razem, słyszysz mnie????!?
    NIENAWIDZĘ kiedy ludzie którzy się kochają się rozstają, więc błagam nie rób im tego. Jestem gotowa błagać cię na kolanach żeby do sb wrócili :') serio. Przyjade do Cb do domu i bd błagać... Niech pójdą na jakąś terapie i będzie okej :D psycholog im pomoże poukładać wszystkie sprawy i do sb wrócą! *zbyt optymistycznie nastawiona do życia ale ćśśś*
    no weź... ja kocham happy endy i sczzerze to tej parze kibicuje najbardziej od początku :') dzięki Tb i temu opo całym sercem pokochałam ten parring i teraz jest na zaszczytnym drugim miejscu (zaraz za Jikookiem ale to wina Agi) w moim serduszku więc ja naprawdę baaaardzooo chcę żeby im się udało... Prosze cieee nie krzywdź ich tyy złaaa kooobietoooo (a tak serio to cię uwielbiam, INUB to moje ulubione opo <3)
    2. Oczywiście że się dowie! Hope sam mu powie! Spotkają sie w szpitalu po tym jak Hope powie ojcu o gwałcie i on powie Tae że jego ojciec już wie i powie mu o tym że śmierć jego matki może być troche jego winą i V pewnie ucieknie i sie popłacze bo nie bedzie mógł w to uwieżyć (potem Hope pójdzie na policje, ale V nie wniesie tych oskarżeń ale o tym już mówiłam). Ja mam nadzieje że mu wybaczy. I że będą razme. Prooooszeeeeee :D
    3. Pewnie że zapanuje xd Troche xD. Moim zdaniem Kook jakoś dowie sie prawdy o Tae i dzięki temu wybaczy Jiminowi i sie pogodzi z Alienem i tak mam świadomośc że to bardzo nieprawdopodobny i zbyt szczęśliwy scenariusz żeby wszystkim się wszystko ułożyło :') ale ja chcę.........!.....
    4. Ale skąd pomysł że miałby coś spieprzyć..? Ty coś planujesz, tak??? Ty chcesz żby WSZYSTKO się spieprzyło, tak??? Żeby wszyscy byli nieszczęśliwi a wszystkie czytelniczki (czytelnicy też? nwm...) załamane razem z bohaterami, TAK?? To twój plan? To wiesz co?
    Idz se spadnij do wulkanu! (czy jakoś tak..)
    Nie spieprzy! Wszystko będzie dobrze! Będzie wielka loff! Wszystkim sie ułoży.. (coraz mniej w to wierze ale okej...) Ja tak tego pragne ale serio.. coraz bardziej myśle że to niemożliwe :') ugh.. boje się...
    5. A matka ciastka? *wcale o niej nie zapomniałam*
    Pewnie ameryki nie odkryję ale moim zdaniem zostawi mężulka i będzie starała się być dobrą matką dla Kookisia. Może jakoś będzie ingerować w jego związek z Jiminem ale tyko pozytywnie. OBY

    KONIEC
    A sie rozpisałam... Przepraszam za to jak to wszystko wygląda ale chyba wyczytasz o co mi chodziło xD
    Pewnie nie trafiłam ale kit xD Mam nadzieje, że ten kto zgadnie (wątpie że komukolwiek się uda xD) no ale mam nadzieje, że ten kto będzie najbliżej dobrze wykorzysta swoją nagrodę :D A Tb życzę duuużo weny, siły, motywacji i zdrowia bo to też ważne i przydatne :)
    Loff <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz cię zaserduszkuję bo w komentarzu nie mogłam
      *przekroczona liczba znaków moocno*

      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Usuń
  11. 1. Jess i Namjoon
    2. Jimin i Kook
    3. Hobi i V
    4. Suga i Jin


    1. Wrócą do siebie. Nawet jeśli nie będą od razu parą to zaczną normalnie ze sobą rozmawiać i zacznie im się układać. Tae jest za bardzo zakochany w Hobim by go sobie odpuścić( przynajmniej mam taką nadzieję). A Hobi po powiedzeniu mu wszystkiego zacznie sobie wybaczać i będzie starał się za wszelką cenę uszczęśliwić Tae.
    2. Hosek sam mu o tym powie przy okazji jakiejść szczerej rozmowy z nadzieją, że przez to V go znienawidzi, ale maluch mu wybaczy i stwierdzi, że w takim razie Hobi jest odpowiedzialny by zostać teraz jego rodziną i szczęściem.
    3. Po tym jak V ostatnio go opieprzył wydaje mi się, że Chim Chim się ogarnie i wybłaga u Kookiego wybaczenie. Oczywiście powie mu, że V jest dla niego bardzo ważny ale Jeon ważniejszy i go bardziej kocha. Sceneria to pewnie będzie coś jak Kook będzie płakał, a Jiminek go pocieszy i ułoży się między nimi, z trudnościami ale jednak z siebie nie zrezygnują bo są dla siebie za ważni. ( Ewentualnie Kook się wkurwi i wyjedzie z Korei by zapomnieć o Jiminie( błagam nie)).
    4. Spieprzy coś. Wydaje mi się, że w jakiś sposób wyjdzie jego miłość do V jeszcze raz. Jin nie będzie mógł wytrzymać z zachowaniem Sugi i zerwie z nim bo nie będzie chciał być na drugim miejscu, szczególnie że od dawna kocha Suge.
    5. Mama Kooka postawi się jego ojcu i mam wrażenie, że wpływ na nią będzie miała babcia Ciastka. Zainteresuje się bardziej wnuczkiem, opieprzy matkę Kooka, a ta da mężowi ultimatum, że ogarnie dupsko i przywróci jej syna w spis rodzinny albo rozwód.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wolałabym paring NamJin XD

    OdpowiedzUsuń