sobota, 2 maja 2015

Przywitanie i zapowiedź opowiadania "I need U boy"

Witam wszystkich na moim nowym blogu, który poświęcony będzie BTS, a przede wszystkim relacjom pomiędzy nimi. Nie ukrywam - spotkacie tutaj praktycznie w większości teksty yaoi, chociaż nie wykluczam wątków heteroseksualnych jak i damsko-damskich. Teraz jednak nie ma sensu się nad tym rozwodzić. Jak to mawiają - wyjdzie w praniu.
Dlatego też jeżeli Was te klimaty nie interesują, czy wręcz obrzydzają, to proponuję zamknąć kartę i zapomnieć o tym blogu - nie chce mi się z nikim użerać, czy tłumaczyć czemu piszę o nich tak, a nie inaczej. 

Zamieszczać będę tutaj głównie wielowątkowe opowiadania z różnymi parami, które uznam za interesujące i ciekawe, oraz które oczywiście lubię. Niektóre shippy w BTS do mnie nie przemawiają, co chyba każda z Was jest w stanie zrozumieć. 
Oczywiście jakieś one-shoty też pewnie się trafią, ale nie za często, bowiem lubię rozbudowane fabuły.

Coby jednak nie ględzić bez celu. Chciałabym Wam przedstawić opowiadanie "I need U boy". Będzie kilka rozdziałów chyba, że poniesie mnie wena, wtedy może coś się przedłuży. 






Gatunek: szkolne, romans, muzyczne, problemy
Ostrzeżenia: wulgarne słownictwo, sceny seksu i inne +18, możliwe są też różne fetysze, bdsm i te sprawy, używki, może krew? Będę przy każdym rozdziale je zamieszczać, byście mogły się psychicznie przygotować.
Dla: +18 oczywiście.
Pairingi: och, zapewne będę mieszała w akcji, więc ciężko określić, więc jak wyżej - w informacjach będę podawała jakich par spodziewać się możecie.



Akcja rozgrywa się w szkole. Bohaterowie są uczniami, charaktery odrobinę im pozmieniałam na potrzeby konwencji, więc mam nadzieję, że Wam się spodoba.




Zapraszam do czytania i komentowania! 


Reiczel


3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że pojawi się VKook bo to mój OTP <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie wiadomo... Wszystko wyjdzie później, nie będę nikomu spoilerować ;D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń